Jak możesz odróżnić się od innych na rynku usług coachingowych?
Jak zacząć zarabiać na coachingu?
Coaching rośnie w siłę. Popularyzuje się pojęcie coachingu, choć wciąż spotkać można wokół niego wiele nieporozumień. Przybywa szkół coachingowych i kursów, a wraz z nimi przybywa adeptów coachingowej profesji. Jak możesz się skuteczne wyróżnić spośród nich? Dlaczego klient ma skorzystać właśnie z Twoich usług? Co wyjątkowego możesz mu zaproponować?
Sprawdź, jak możesz budować swoją markę osobistą jako coach.
POZNAJ KORZYŚCI
Definiowanie obszaru specjalizacji coachingowej
Określenie modelu biznesowego i obszarów przewagi konkurencyjnej na rynku usług coachingowych
Wypracowanie strategii pozyskiwania potencjalnych klientów coachingowych
Wzmocnienie kompetencji sprzedażowych
JAK PRACUJĘ
SPOTKANIE DIAGNOSTYCZNE
Określenie potrzeb
Nazwanie celów
Planowanie procesu
Dobór metod pracy
Kontraktowanie zasad i formuły współpracy
PRACA NAD CELEM
Odkrywanie Twoich zasobów i mocnych stron
Praca z ograniczającymi przekonaniami
Poszukiwanie rozwiązań, planowanie działań
Praca nad celem klienta
WSPARCIE W PROCESIE ROZWOJU
Indywidualny plan działania
Wsparcie treningowe
Konsultacje i doradztwo
Kontakt pomiędzy sesjami
Kontakt 1 m-c po zakończonym procesie
PODSUMOWANIE PRACY
Ewaluacja celów
Zebranie wniosków
Plan działania na przyszłość
Rekomendacje rozwojowe