Który obszar Twojej firmy potrzebuje Twoich odważnych decyzji już dzisiaj, żebyś jutro mógł wyprzedzić swoją konkurencję?
Dla jakości podejmowanych działań ważny jest punkt wyjścia i ocena sytuacji. Jakie są współrzędne Twojego położenia dzisiaj, a gdzie chcesz być jutro? Jakie będziesz miał korzyści z tej podróży, a jakie poniesiesz koszty? Co ważnego osiągniesz realizując swoje cele? Z czego jesteś dumny i zadowolony, a na co nie chcesz już dłużej się zgadzać? Zatrzymaj się na chwilę, poszukaj odpowiedzi. Czasem mała korekta, przynosi nieoczekiwane rezultaty. Czasem potrzebna jest rewolucja, żebyś mógł pójść ze swoim biznesem dalej do przodu. Ważne są celowe działania i przemyślana strategia, ale kluczowa jest Twoja decyzja, jaką chcesz mieć jakość Twojego biznesu dla Twoich klientów.
Sprawdź, z jakich narzędzi możesz skorzystać.
NARZĘDZIA DIAGNOZY
ANALIZA SWOT
Narzędzie analizy strategicznej do podejmowania kluczowych decyzji
- Identyfikacja mocnych i słabych stron wewnątrz organizacji
- Identyfikacja szans i zagrożeń na zewnątrz organizacji
- Poszerzenie perspektywy właściciela dzięki konsultacjom zewnętrznym
- Stworzenie Indywidualnego Planu Działania opartego na celach strategicznych
BADANIE EFEKTYWNOŚCI FIRMY
Kompleksowa analiza potrzeb w oparciu o model Human Performance Improvement (HPI)
- Określenie celów organizacji
- Określenie luki w efektywności pracy menedżerów i pracowników w kontekście celów organizacji
- Analiza przyczyn
- Wybór rozwiązań ukierunkowanych na zniwelowanie luki
DIAGNOZA ROZWOJU ORGANIZACJI
Diagnoza z wykorzystaniem modelu Grainera
- Określa etap rozwoju organizacji i charakterystyczne dla niego wyzwania
- Pokazuje przewidywalne cykle zmian
- Umożliwia ocenę sytuacji zarówno przez kadrę kierowniczą, jak i przez zespół
- Angażuje uczestników diagnozy w wypracowanie propozycji rozwiązań aktualnych problemów i przeciwdziałania trudnościom w przyszłości